תפקידו של מהנדס תנועה בשמירה על הבטיחות שלכם

מהנדס תנועה זהו האדם אליו תוכלו לפנות בשאלות ובבקשה לייעוץ בכל הנוגע לתכנון נכון של מערכות התנועה והתחבורה. חברת אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים, בניצוחו של אינג' ליאור בר עוסק בייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים בתחום התחבורה והתשתיות. משרדנו כולל מהנדסים אזרחיים מוסמכים בעלי ניסיון עשיר, הנדסאים, מתכננים ואנשי מקצוע מומחים המספקים מגוון רחב של שירותים.

בעידן בו מספר הרכבים הנוסעים על הכביש, רוכבי האופניים, הולכי הרגל ושאר משתמשי הדרך עולה משנה לשנה, עולה הצורך לתכנן נתיבי נסיעה לכלל משתמשי הדרך תוך שקלול כל היבטי הבטיחות הנדרשים.

בין אם תכנון צמתי רמזורים וכיכרות, מיקומן של תחנות אוטובוס או צמתים בזווית הנכונה, הוספת נתיבים, שילוב מסלולי אופניים, ועוד. זהו למעשה חלק בלתי נפרד מתפקידו של מהנדס תנועה מקצועי ומנוסה. הוא זה שיוכל לקבוע את תצורה הכבישים באופן שיועיל הן לנהגים והן להולכי הרגע אשר עושים שימוש במערכות התנועה ביישובם.

בשורה התחתונה, עבודתו של מהנדס התנועה יכולה לעזור בתכנון המאפשר הורדת לחץ תנועה במקומות מסוימים, על ידי כך למעשה להפחית את עומסי התנועה השונים ולהקל על משך הנסיעה. אין ספק כי עבודה חשובה זו הינה בעלת השפעה ישירה על חווית הנסיעה שלנו, זמני ההגעה ליעדים הרצויים וכמובן על רמת הבטיחות בשעה שאנו נמצאים על הכבישים השונים.

תנועה בטוחה להמונים

מהנדסי התנועה אשר מועסקים במשרד אור מהנדסים מהווים חלק מאנשי המקצוע המובילים בתחומם. כך אתם יכולים להיות בטוחים כי בין אם אתם רוצים לבנות כיכר חדשה, להרחיב את הכביש משניים לשלושה נתיבים או אפילו לתכנן רשת כבישים שלמה, הרי אנשי המקצוע הללו יוכלו לוודא כי התכנון יהיה הבטוח והמדויק ביותר. ניסיון רב שנים בתחום מבטיח כי תכנון תנועה ותחבורה יתבצע על הצד הטוב ביותר בים אם בתנועה עירונית או בין – עירונית.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail