תכנון שבילי אופניים

כיצד מבצעים תכנון של שבילי אופניים?

אין ספק שלשבילי אופניים יש חשיבות רבה בחיינו. למעשה, כאשר מדברים על שביל אופניים מדברים על חלק מהכביש אשר צבוע בצבע מיוחד ומוקצה כולו לרוכבי האופניים. יש לכך חשיבות רבה. ראשית, מי שרוכב על אופניים ונוסע בשביל ייעודי יכול להיות בטוח שהוא הרבה יותר מוגן. במקום לנסוע ככה סתם על הכביש ולהיות חשוף לפגיעות, הרי שבשביל האופניים הרוכבים הרבה יותר בטוחים. מעבר לכך, יש לכך גם יתרונות לסביבה. זה מעודד עוד ועוד אנשים לרכב על אופניים ובכך הזיהום יורד. לכן ברור מדוע צריך להשקיע בנושא הזה, והצעד הראשון הוא להזמין שירותי תכנון שבילי אופניים. שבילי אופניים זה מסוג אותם הדברים שצריך לתכנן, כי אם כבר מקצים שטח לשביל אופניים, מובן שהוא חייב להיות מתוכנן היטב. לכן, אם גם אתם מתמודדים היום עם סוגיה כזאת, כדאי שתפנו אל חברת אור מהנדסים לצורך ביצוע העניין.

מה כולל תכנון שבילי אופניים?

כשמדברים על נושא חשוב כמו תכנון שבילי אופניים, צריך לשים לב לכמה נתונים משמעותיים. ראשית, ממש כפי שקורה בתכנון של כביש, גם במקרה של תכנון שבילי אופניים צריך לבצע זאת בצורה מקצועית. כל אופציה אחרת תיראה חובבנית ולא תהיה מספיק בטיחותית וטובה. שנית, בתכנון של שביל כזה יש לקחת בחשבון כמה נתונים חשובים, כמו למשל: הרוחב של השביל, המשטח ואפילו ההפרדה שתהיה בין השביל ובין המדרכה או הכביש. בנוסף, כמובן שצריך להתייחס גם לנתונים כמו צמתים ואף תנאי ראות.

תכנון מקצועי של שבילי אופניים

אתם מחפשים חברה מובילה ומקצועית שתוכל לבצע עבורכם תכנון שבילי אופניים? רוצים להיות בטוחים שרוכבי האופניים בעיר שלכם באמת ירכבו בצורה הכי בטיחותית שאפשר? אם כך, חשוב להבין שאת משימת תכנון השביל עבורם עליכם להפקיד בידי אנשי המקצוע הכי טובים שיש. במקרה של חברת אור מהנדסים אתם תראו בעצמכם שכאן אתם בידיים מקצועיות. כל עובדי החברה מגיעים עם הידע הרלוונטי ועם הרבה מאוד ניסיון, אז למה לחשוב פעמיים? החברה מציעה שירותיה לגופים ציבוריים ולחברות פרטיות, כך שאין ספק שגם עבורכם היא תהיה זמינה תמיד. רוצים עוד פרטים? התקשרו למספר: 03-533-6777.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail