שמירה על המסע: תפקידם של תקני בטיחות בדרכים

בשנים האחרונות עוד מוסדות, קניונים ובתים מגורים בוחרים ביכולת אחסון אפקטיבית ויעילה עבור הרכבים הבאים בשעריהם ועושים זאת בעזרת בנייה של חניון תת קרקעי. חניונים אלו נחשבים לפתרון יצרתי ויעיל במיוחד בעיקר באזורים בעלי ריכוז גבוהה של רכבים, כמו הערים המרכזיות אבל לא רק. אך חשוב לדעת כי תכנון חניון תת קרקעי דורש הקפדה, דיוק ויצירתיות רבה מצידו של מהנדס התנועה ובנוסף גם לוודא מנעד רחב של פרמטרים, גם בטיחותיים וגם לא. לכן בפרויקטים שכאלו מומלץ לא להתפשר ולבחור בחברת אור מהנדסים, המציעה מגוון רחב של שירותים הנדסיים ולרבות תכנון חניון תת קרקעי ועוד מגוון שירותי הנדסה וייעוץ שונים.

בשביל המקום והנוחות-תכנון חניון תת קרקעי

פתרון של חניות תת קרקעיות הפכו מזמן לשם דבר לא רק בישראל אלא גם ברחבי העולם, כך ניתן לשמור על הרכבים בצורה מסודרות ובחלק מהמקרים גם לחסוך עלויות גבוהות של חנייה וחיפוש ברחבי העיר.
אך כמו שציינו תכנון חניון תת קרקעי הוא איננו דבר פשוט, על כן חשוב לוודא מספר רחב של מאפיינים בעת הבנייה אשר יכללו גם אישורים מוועדות התכנון השונות וגם תכנון מוקפד של אביזרים טכנולוגיים שונים.
כך שבעצם תכנון של חניון תת קרקעי אמור להשתלב לא רק בהיתר הבנייה, אלא גם בניצול השטח עבור הרכבים, גם עבור הנוחות שלהם וגם עבור הבטיחות.

ובכדי להבטיח את כל אלו עומלים מהנדסי התנועה על תכנונם של אלו, החל מיכולת גישה נוחה אל החניון ויציאה ממנו, כניסה עבור רכבים גדולים, חישוב של מספר החניות, עמדות בטיחות וכיבוי אש וכמובן עמדות לתשלום. אל כל אלו אפשר להוסיף בשנים האחרונות אמצעים טכנולוגיים שונים, החל מסוגים שונים של שערים ועד להימצאות חיישנים המורים על מספר החניות שנותר.

גם ברמת השילוט

חשוב לזכור כי תכנון חניון תת קרקעי דורש בין היתר גם שילוט נכון, שכן מהנדס תנועה אחראי ומנוסה ידע ל"פזר" בצורה יעילה את בתמרורים הנכונים ולאזורים הרלוונטיים. ובכדי להבטיח תכנון מוקפד שכזה מומלץ לפנות אל אור מהנדסים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail