שיוט חלק: החשיבות של תחזוקת כבישים

סוגים שונים של בנייה דורשים סוגים שונים של תכנון, אישורים, מקדמי בטיחות שונים וכיום גם עשרות מתקנים ושימושים טכנולוגיים שונים. על כן יועץ לתכנון חניונים נחשב כיום לבין היועצים המרכזים בזמן הקמה של חניונים, בין אם מדובר בחניונים תת קרקעיים ובין אם מדובר בחניונים על פני הקרקע.
כך או כך בפרויקטים שכאלו מידת ההצלחה תקבע בעיקר בעזרת תכנון מדויק, אשר יכללו מענים גם בשעות חירום, גם עמידה בתנאי בטיחות אש וגם ניצול מעולה של שטח החניון. ובכדי להבטיח תכנון מדויק וקפדני של חניונים שכאלו, מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים ולקבל ייעוץ מקצועי ומדוקדק לאורך כל שלבי הפרויקט השונים.

למה ואיך לבחור יועץ תכנון חניונים

כיום חניונים תת קרקעים וגם כאלו המצויים על פני השטח, דורשים כמו שציינו מנעד רחב של מאפיינים אותם יש לקחת בחשבון בזמן התכנון. אך רובד חדשני אשר נוסף בשנים האחרונות אלו הפתרונות הטכנולוגיים השונים, בין אם מדובר בחיישנים המתריעים על כמויות החנייה השונות ובין אם מדובר שליטה בזרימת החנייה והפעלת חסמים שונים. כמובן שרובד זה בבניית חניונים אמור להיות משוכלל בשלבי התכנון המקדימים, בדיוק כמו נתיבי הגישה להולכי הרגל, יציאות מעלית ועוד.

פרמטרים אלו ועוד פרמטרים נוספים דורשים גם עמידה במתקנים בין לאומיים, אשר יכללו דרישות והתניות החל מתוואי השטח של החניון בצורה מפורטת ועד לדרכי הכניסה של משאיות או רכבים קטנים. לכן בבחירה של יועץ תכנון חניונים, מומלץ להכיר את סוג ההתמחות שעבר, עבודות שונות שכבר ביצע ובמידת הצורך גם לקבל ביקורת מלקוחות קודמים.

גם לבטיחות וגם לשימוש

חניונים הינם מקום בו חשוב מאוד לנצל את השטח בצורה מיטבית, על כן יועץ לתכנון חניונים מנוסה ידע לעשות זאת בצורה מיטבית תוך כדי התחשבות במגוון משתנים כמו רכבים חשמליים הדורשים עמדות טעינה ותופסות שטחים קצת יותר גדולים ועד לעמדות התשלום או הבקרה השונות. לכן בעבור פרויקטים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים ולהבטיח פיקוח וייעוץ הנדסי, החל משלבי האישורים ועד לשלב הגימור.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail