צרות תנועה: הצורך ביועצים מומחים

בנייה של אזורי מגורים, מרכזים מסחריים ומגוון רחב של מוסדות דורשים בין היתר גם תכנון נכון של לא מעט תשתיות שונות, החל מתשתיות החשמל והמים ועד לכדי הנדסת תחבורה "עדכנית" התאפשר גישה נוכה לכל באי המקום. לכן בשנים האחרונות נעשה גם שימוש הולך וגובר במהנדסי תנועה, אשר מצליחים לא רק לתכנן את יכולת הגישה לכלי הרכב השונים, אלא גם לעמוד על תנאי בטיחות מתקדמים ובתקנים בין לאומיים לצד חיזוי נפח השימוש של כלי הרכב ועוד. לכן עבור פרויקטים מסוג אלו מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים, ובכך להבטיח ייעוץ הנדסי ברמה הכי גבוהה, החל משלבי הייעוץ וקבלת היתרי הבנייה ועד לשלבים הסופיים של הבנייה.

לבטיחות, לשימוש ובלי פקקים

על מנת להפוך כביש לפחות נסבל או נתיבי גישה אל שכונה חדשה לנעימים ומהירים, אי אפשר להתעלם מחשיבותה של הנדסת תחבורה אשר משלבת מגוון רחב של פרמטרים שיוכלו להפוך את הנסיעה להרבה יותר זורמת ובטיחותית. פרמטרים אלו נעים בין התחשבות בטופוגרפיה של העיר, בין אם מדובר ביישובים גבוהים ובין אם מדובר ביישובים נמוכים אך גם מגיעים עד לכדי התחשבות במספר הרמזורים שבין המקטע החדש ועוד.

שילוב בין פרמטרים אלו ועוד אחרים מאפשר לכביש להפוך להרבה יותר בטוח ושימושי לנהגים, לצד זאת התחשבות גם ברוכבי אופניים והולכי רגל תילקח בחשבון בהתאם לצורכי הפרויקט. כך למשל מדרכה בלב ליבה של העיר תל אביב, תהיה מתוכננת במרבית המקרים למעבר של אופניים וקורקינטים שונים. מאידך כביש כניסה אל מושב או יישוב קטן, יידרש בדרך כלל רק שביל גישה עבור הולכי רגל ונתיבים יחסים רחבים בכדי לאפשר נהיגה של אופניים.

תכנונים מתקדמים

לצד כל אלו הנדסת תחבורה לוקחת בחשבון עוד מגוון של מאפיינים, אשר כוללים גם בחישובים מתקדמים על מנת לאפשר פתרונות לשנים הבאות ולשעות העומס. חיזויים אלו יאפשרו את השימוש לאורך זמן בכביש וימנעו תיקונים שונים ואי שימוש במקטעים אחרים לאורך הזמן. לכן מומלץ לבחור בחברת אור מהנדסים ולהרוויח חישוב מדויק, שימת לב לאזורי בטיחות ומקצועיות.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail