נתיבים ברורים: היתרונות של רשתות דרכים יעילות

כל פרויקט בנייה דורש תכנונים מקדימים מוקפדים למדי, אשר יכללו ניהול תקציב נכון ושפוי, קבלת היתרים ואישורים רלוונטיים מוועדות התכנון והבנייה וכמובן תכנון הנדסי מצוין. אך כאשר מדובר על תכנון כבישים ותנועה חשוב לדעת כי תכנון שכזה הינו הרבה יותר קריטי, שכן תכנון כבישים ואפילו חניות יזדקקו גם לאישורי בנייה אחרים לחלוטין משל בנייה "רגילה" וכל זאת גם בהמצאת נתיבים אלטרנטיביים לזמן הבנייה ועוד מגוון משתנים אחרים. לכן במקרים של בנייה שכזו מומלץ לבחור במהנדסי תנועה מנוסים ומקצועיים אשר יוכלו לשלב את כל המאפיינים המרובים לכדי כביש חלק ובטוח לנסיעה, כאשר אחת החברות המובילות כיום היא חברת אור מהנדסים המציעה שירותי הנדסה, פיקוח ובנייה ברמה הכי מקצועית.

תכנון כבישים ותנועה-לא רק בשביל הפקקים

כאשר מדבור בפרויקטים הדורשים תכנון כבישים ותנועה חשוב לזכור כי מעמדו של מהנדס תנועה במקרים שכאלו, הינו בעל ערך וחשיבות רבה. ראשית מדובר בתכנון קפדני של תשתיות הכביש, אשר יכללו בתחילה את טוואי השטח והאישורים הרלוונטיים , בין אם מדובר בעיקולים מסוכנים ובין אם מדובר בטופסי ארבע למיניהם. בנוסף תכנונים כאלו ידרשו התחשבות בתכנון וחיבור שבין צמתים ורמזורים, לא רק כאשר מדובר ברמזורים חדשים אלא גם בחיבור כבישים אל צמתים מרכזיים ורמזורים קיימים.

מלבד כל אלו חשוב לזכור כי קיימים הבדלים מהותיים בין תכנון של כבישים בין עירוניים לבין כבישים עירוניים, שכן כבישים עירוניים דורשים בעת סלילתם השתלבות בין מגוון רחב של תנאים, החל מהשתלבות מעקפים ועוד. אך גם תכנון של כבישים בין עירוניים וגם תכנון של כבישים עירוניים, ידרשו הכנה או לכל היותר תחזית וחישוב נפח התנועה ושעות העומס באותם הכבישים.

גם בתכנון חניות

חשוב לדעת כי תכנון כבישים ותנועה מתבצע על ידי מהנדס מוסמך, אשר אמון בין היתר גם חישוב ותכנון מוקפד לא רק של כבישים המתועדים לבנייה אלא גם עבור חניות ופתרונות תחבורה שונים כמו מפלסי עצירה לאוטובוסים ומוניות. חישוב כל אלו דורש ניסיון וידע רב, לכן בפרויקטים כאלו מומלץ לפנות אל אור מהנדסים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail