מקצוע חשוב בתחום התחבורה – מהו?

אנשים רבים מעוניינים להיות מהנדסי תנועה בגלל ההכנסה האטרקטיבית והמקום המובטח בשוק העבודה. קריירה בהנדסת תנועה עשויה למשוך אותכם אם אתם נהנים לפתור בעיות תחבורה ולהגן על רווחתם של נהגים והולכי רגל. ככל שתלמדו יותר על תפקידו של מהנדס תנועה מומחה, כך תהיו מצוידים יותר להעריך האם זהו מסלול הקריירה עבורכם או לא. המהנדסים הטובים ביותר בתחום הנדסת תנועה תוכלו למצוא בחברת אור מהנדסים, שאר פועלים מול מגוון גופים כמו עיריות וגופים ממשלתיים, חברתו פרטיות ועוד, אשר זקוקים לעזרתם המקצועית של מהנדסי תנועה.

תפקידיו של מהנדס תנועה מומחה

לדעת את התשובה ל"מה עושה מהנדס תנועה מומחה?" עשוי להיות מועיל אם אתם חושבים לפתח קריירה בהנדסת תנועה. רשתות תחבורה הן נחלתם של מהנדסי תנועה ומתכנני תחבורה. כבישים מהירים ורכבות תחתיות, מתוכננים ונבנים תוך שימוש ברעיונות ושרטוטים של מהנדס תנועה מומחה. מחקר תנועה מבוצע על ידי מהנדסי תנועה, אשר אוספים נתונים על סלילת כבישים, שימוש בקרקע ותמרורים. על מנת לבחון את המספרים הללו ולחשב את ההשפעות של יישום חומרי כביש ושילוט חדשים, הם משתמשים בתוכנות מחשב מיוחדות.

במהלך בניית כבישים, מהנדסי תנועה בכירים עשויים לקחת על עצמם את התפקיד של מנהלי פרויקטים, תוך תקשורת קבועה עם לקוחות או גורמים ממשלתיים כדי לדווח על ההתקדמות. בנוסף, הם מעריכים את את העבודה בשטח כדי להבטיח שתהליך הבניה עומד בדרישות שנקבעו בחקיקה. תחומי אחריות נוספים כוללים:

  • הערכת כושר הנשיאה של הכביש כדי לקבוע כמה כלי רכב יכולים להשתמש בו מבלי לפגוע בבטיחות או ביעילות.
  • הערכת נפח התנועה היוצאת לשם באמצעות ספירת מכוניות בכבישים מהירים ובצומת דרכים.
  • בחירת סימון הכבישים והשילוט הנכונים למסלולים חדשים וישנים כאחד.
  • ביצוע חקירות תאונות והצעת שיפורים בכבישים ובצמתים אם הם נחשבים מסוכנים לכל המשתמשים.

אילו יכולות צריך מהנדס תנועה כדי להצליח?

כדי לשמור על הסדר בכבישים, מהנדסי תנועה מתכננים ומעריכים את יעילותן של טכניקות ניהול תנועה שונות. הם צריכים להבין את בקרת התנועה כדי לתכנן צעדים שישפרו את זרימת המוצרים, המכוניות והאנשים בצמתים. מהנדסי תנועה מנוסים יכולים לקחת על עצמם את תפקיד מנהלי הפרויקטים בפרויקטי סלילת כבישים הודות למומחיותם בתחום זה. ביצוע פרויקטים בזמן וחסכוני מצריך ידע בעקרונות ניהול פרויקטים. זקוקים למהנדסי תנועה עם ידע בניהול פרויקטים? צרו קשר עם אור מהנדסים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail