מגוון רחב של כישורים בכדי לעמוד בכל ההתחייבויות בצורה הטובה ביותר

למתכנני תנועה יש מגוון רחב של כישורים להם הם זקוקים כדי לעמוד בכל ההתחייבויות שלהם בצורה הטובה ביותר. מתכנן תנועה צריך להיות בקיא לא רק בהנדסה וכלכלה אלא גם בטכנולוגיה, סטטיסטיקה ואפילו גיאוגרפיה. בנוסף לכך, תזדקקו למומחיות במגוון רחב של תחומים אחרים, כגון תכנון ערים, הנדסת חשמל, תכנון ערים, כימיה, מתמטיקה ועוד. מתכנני ערים, מהנדסי בניין, מהנדסי קרקע ואדריכלי נוף הם רק מעט מאנשי המקצוע שמרבים לשתף פעולה עם מהנדסי תנועה. חברת אור מהנדסים מעסיקים רק את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, ולכן מתחייבים לספק את השירותים המקצועיים הטובים ביותר בארץ.

מה הוא תפקידו של מתכנן תנועה והיכן ניתן לפגוש את עבודתו?

תכנון נסיעה, מבני כבישים, תכנון תחבורה ציבורית, הסדרי תנועה, בטיחות בדרכים, כל אלו הם חלק מעבודתו של מתכנן תנועה. לעבודתו של מהנדס תנועה יש השפעה מיידית וישירה על חיי היום יום והניידות העתידית של אנשים ברחבי הארץ, בהווה ובעשורים הבאים.

אם אתם רק מתחילים בתחום של הנדסת תחבורה ותנועה, תמצאו שפע הזדמנויות בחברות תכנון וייעוץ. בדרך כלל, מדובר במחלקות מיוחדות המטפלות בכל היבט של התעשייה, החל מתכנון כבישים ותחבורה ועד לתכנון כיכרות ואותות תנועה ופריסה של מגרש החניה. יש מגוון רחב של עבודות לעשות בתחום זה, בגלל הגידול והצורך הגובר במהנדסי תחבורה, חשוב שחברות בעלות מוניטין ללא רבב יעשו עבודות חשובות אלו.

איך ניתן לתאר יום טיפוסי בחייו של מתכנן תנועה?

בהתאם להיקף הפרויקט ולתחומי האחריות הספציפיים של מתכנן תנועה, זמנו כמהנדס תחבורה יוקדש ברובו במשרד, בביצוע משימות כגון תכנון פיזי וגיאומטרי של כבישים, סלילת כבישים או תפעול ותכנון של הסדרי תנועה שונים. הוצאת כמויות, תכנון התשתית היבשה והרטובה הדרושה, ניהול מסמכי הפרויקט הדרושים, שרטוט התוכנית ובמקרים מסוימים עבודה לצד שרטוטי תנועה הם כולם חלק מתהליך התכנון. מתכנן תנועה פועל כמרכיב המקשר והמנחה בפיתוח פרויקטי תחבורה כמהנדס תחבורה, תוך תיאום מאמציהם של מגוון רחב של יועצים ושותפים שהם בעצמם מומחים לנושא. את החלק האחרון בפרויקט מבלים המתכננים בתקשורת עם רוכשי פרויקטים (יזמים), גופים לאומיים (מכרזים, רשויות), גופים מבצעים וקבלני שטח בזמן שהם מנסים להפחית את עלויות התכנון מבלי לוותר על הבטיחות. חברת אור מהנדסים זמינים עוברכם לביצוע פרוקיטי פיתוח מקצועיים העומדים בכל תקני הבטיחות המחמירים, כל שנותר לכם הוא לחייג!

איך הצלחת לטפס לפסגה?

התפקיד של מהנדס מתכנן תחבורה הוא עבודה שתוכל להתחיל עוד בלימודים. בעוד שהתמחות במגזר היישום לא תעזור לך להשיג קריירה, ניסיון בעבודה במשרד לתכנון תחבורה יכול. מהנדסים בתחום התחבורה והתעבורה יכולים להיות בעלי ניסיון של יום אחד או מומחיות של עד עשר שנים; האחרונים מופקדים לרוב על רמות גבוהות יותר של אחריות וניהול מעשי של פרויקטים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail