להתקדם: העתיד של תכנון תחבורה

נדבך הבטיחות בכל מקום עבודה וגם אזורים הומי אדם, דורשים לא פעם התערבות של אנשי מקצוע מיוחדים כמו יועץ בטיחות אשר יוכל להפנות את תשומת ליבם של האחראים, לעבר מגוון גורמי סיכון ומחדלים המסוגלים לעלות בחיי אדם. על כן יועצים שכאלו נוכחים כיום במגוון אזורי תעסוקה, החל מהקמה של חנויות שונות ואזורי מסחר ועד לכדי הקמה של אירועים המוניים בפארק ברחבי ישראל. בחלק גדול מהמקרים שירותיו של יועץ בטיחותי נחשבים לחובה ולעיתים דורשים גם נוכחות פיזית לאורך כל האירוע, לכן עבור מקרים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים. כך ניתן יהיה להבטיח גם שירותי ייעוץ בטיחותיים מעולים, גם ליווי לאורך כל הבנייה או האירוע ואפילו קבלת חוות דעת וביקורות שנתיות ברמה הכי גבוהה.

שירות מציל חיים

כאשר מדובר בשירותיו של יועץ בטיחות חשוב לדעת כי שירותים אלו הלכה למעשה אמורים להציל חיי אדם, בייחוד כאשר מדובר במפעלים לשם הדוגמא. החל מהמהפכה התעשייתית המפעלים נחשבו ללב ליבה של התעשייתית היצרנית, אך בחלק מהמקרים גם נחשב לאחד מאזורי העבודה עם סיכון גבוהה לפציעות של עובדים. לכן שימוש ביועץ בטיחות יוכל לרענן נהלים בחלק מהמפעלים, להכין תוכנית בטיחות עבור מפעלים אשר עובדים בקצב אינטנסיבי ואפילו להמליץ על תיקון או החלפה של אמצעי הבטיחות.

ומלבד מפעלים הדורשים רשת ביטחון די גדולה עבור העובדים שלה, גם אירועים המוניים דורשים יעוץ בטיחותי והנדסי עבור ניהול נכון ובעל אפס תאונות שונות. תאונות אלו עלולות להתקשר למבנים חד פעמיים שהוקמו לטובת האירוע, לתכנון לקוי של הכנסת באי האירוע ועוד מגוון של בלת"מים שונים. על כן שימוש ביועץ בטיחותי יעזור להנמיך את אחוזי הסיכון למפגעים בטיחותיים שונים.

זה לא רק מציל חיים

מלבד היכולת לשמור על חיי האנשים, יועץ בטיחות יוכל להסדיר בצורה יעילה ובטוחה המשך בנייה של מגוון סוגים של אתרי בנייה ובעזרת נהלי בטיחות חדשים, ביקורת פנימית וגילוי אוזרים מסוכנים יהיה ניתן גם לעבוד בצורה נעימה ובטוחה. ובעבור ייעוץ בטיחותי מעולה מומלץ לפנות אל אור מהנדסים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail