העסקת יועצים מהשורה הראשונה שיסייעו להנחות את הפרויקט

בניית בית או מבנה אחר היא משימה שלוקחת זמן ומורכבת. סיום מוצלח של ההליך מחייב העסקת יועצים מהשורה הראשונה שיסייעו להנחות את הפרויקט שלכם מהשלבים המוקדמים ביותר של התכנון וכל הדרך ועד להנפקת טופס 4 או רישיון עסק. כך למשל,  מהנדס תנועה מומחה אחראי על תכנון חניות בפרויקט לפי מספר החניות הנדרשות על ידי הרשויות המקומיות, לרבות חניית נכים במידת הצורך, ולתכנן דרכי גישה לציר התנועה של כלי הרכב בפרויקט, תכנון עקומות ומעברים נוחים בהתאם לתנאי השטח. אור מהנדסים מתמחים בניהול פרויקטים מכל סוג בהם יש צורך ליועצים ומהנדסי תנועה מקצועיים. אור מהנדסים מספקים שירותי ייעוץ, הנדסה וליווי בתהליכי בניית כבישים, חניות, חניונים ועוד.

יועץ מקצועי בתחום תכנון חניות ותנועה

אינספור ערים, עיירות ומחוזות ברחבי הארץ משתמשים במומחי תנועה לשם תכנון חניות, פריסה של רחובות, כבישים מהירים וחניונים. קשיי תנועה, כמו עומסי תנועה או כניסות לחניונים שאינם נגישות לתנועת כלי הרכב השונים, ניתן למנוע בתכנון נכון ויעיל כבר מההתחלה.

בהתאם לכללים ולקריטריונים עליהם הוחלט בשלבי התכנון המקדים, אחראי יועץ התנועה על עריכת תוכניות כוללות של הסדרי תנועה. ללא קשר אם המבנה המדובר הוא מיתקן ציבורי או דירת מגורים פרטית, יש לבצע הסדרי חניה ולתת לדיירים בהתאם לתקנים הקבועים בהיתר הבנייה על ידי העירייה או הרשות המקומית.

ראשית, על יועץ התעבורה להסכים לסטנדרטים שנקבעו על ידי העירייה או הרשות המקומית, לאחר מכן עליו לוודא כי בעת תכנון חניות הן ממוקמות לפי תוכניות האדריכל, ולבסוף, עליו לדעת לשלב את מספר החניות הדרוש  עם דרך המאפשרת גישה נוחה, עומדת בתקנים ומספקת חניית נכים במידת הצורך.

מתי חשוב להתייעץ עם מהנדס או יועץ תנועה מקצועי?

יש להתייעץ עם יועץ תנועה מיומן ומנוסה העובד בשיתוף עם האדריכל בשלב מוקדם של הפרויקט שכן תכנון האדריכל עלול להיות מושפע מתכנון יועץ התעבורה ולהיפך. במידה וכמות ודיוק מקומות החניה אינם עומדים בסטנדרטים של העירייה או הרשות המקומית, לא יסופק טופס 4. לכן, כדי לחסוך זמן וכסף, עדיף לשכור מיד מומחה תנועה מוכשר. אל תחפשו רחוק- צרו קשר עם אור מהנדסים לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות עוד היום!

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail