הנעת הקדמה: תפקידם של יועצי תנועה

סוגים שונים של בנייה דורשים אישורים שונים, כך למשל בנייה של מוסד כמו בית חולים יידרש מגוון רחב של אישורים משתנים גם ממשרד הבריאות, ממכבי האש, המשטרה ועוד. אך כאשר מדובר בבנייה של כבישים, חניות לכל הסוגים ואפילו מוספי עצירה עבור כלי תחבורה ציבוריים, חשוב לשכור את שירותיו של יועץ תנועה להיתר בניה אשר יכיר את הליכי הבנייה השונים ויהווה חלק אינטגרלי מהבקשות השונות לקבלת ההיתר ולליווי מקצועי לאורך כל הפרויקט. ובכדי להבטיח הנדסיים לפרויקטים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים, המעניקה ליווי הנדסי מקצועי לבנייה של תשתיות כבישים, מסופי עצירה, פיקוח בנייה וקבלת היתרי בנייה למיניהם.

יועץ תנועה להיתר בניה-כל המשמעויות

ישנם אנשי צוות שונים אשר אמונים על הליכי בנייה, אשר כאשר מדובר בבנייה הכוללת שימוש מאסיבי של רכבים חשוב להישען על שירותיו של יועץ תנועה להיתר בניה. כך תתאפשר ליזמי הבנייה או לקבלנים לעבור הליכים בירוקרטים בצורה מהירה, בין אם מדובר בפתרונות שונים אל מול וועדות התכנון והעירייה ובין אם מדובר בסדרים אול מול המשטרה. מלבד זאת ההליך הליווי של יועץ זה איננו מסתכם רק בהליכי האישורים, עריכתם והמצאתם אלא גם הכנת מאזני חנייה, בדיקה של תוכניות אדריכליות בהתאם למאפייני השטח והבטיחות השונים ועוד.

כל אלו ועוד מאפיינים שונים הינם קריטיים בכדי להקים חניון או הקמת כביש, שכן המאפיינים עלולים להשתנות בהתאם לתוואי השטח, לצורכי הנהגים ועוד. כך למשל בנייה של כמה מקטע כביש חדשים תצטרך לא רק התאמה לכמויות הגשם באזור, אלא גם אל הצמתים המחברים אליה, הרמזורים ואפילו הכיכרות או כמות הנהגים שיעשו שימוש בכביש.

להבטיח נסיעה זורמת

מלבד הבטיחות בנסיעה והתחשבות במאפיינים השונים, שירותיו של יועץ תנועה להיתר בניה יאפשרו בנייה אפקטיבית גם לשימוש בשנים הבאות על ידי חיזוי כמות הרכבים והשימוש אשר יעשה בחניון או במחלפים השונים.

כך בעצם ניתן יהיה לצמצם גם את כמויות הפקקים בשעות הלחץ, ולכן בעבור פרויקטים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים ולהבטיח תכנון קפדני.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail