החלקת הדרך: אמנות עיצוב הכבישים

ישנם לא מעט תפקידים שונים במהלך בנייה של מבנים כאלו ואחרים, אך כאשר מדובר בתכנון כבישים וחניות קיימים מספר הולך וגדל של מאפיינים שיש לשים לב אליהם. בין אם מדובר בהולכי הרגל שיהיו נוכחים במקום ובין אם מדובר בהסדרי התנועה החדשים, אשר יצטרכו להיכפות על הנהגים שבאים למקום. תכנונים שכאלו דורשים גם את שירותיו של יועץ תנועה וחניה, על מנת לבצע ארכון מסודר ומדויק לכמות הרכבים הצפויה, גישה עבור אוכלוסיות שונות ועוד מגוון נושאים אחים. לכן עבור פרויקטים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים ולקבל ייעוץ הנדסי מעולה, המציעים שירותי ייעוץ תנועה, הנדסה וניהול פרויקטים ופיקוח מלא.

חשיבות להמשך התנועה

ישראל הינה מדינה די צפופה יחסית, במיוחד כאשר מתרכזים באזור מרכז הארץ או לחילופין באזורים מעט יותר הומים. על כן תכנון של כבישים ופתרונות חנייה שונים, דורשים התחשבות במגוון רחב של מאפיינים אשר יכללו לא רק את זמן הבנייה הדורש הסדרי תנועה חדשים אלא גם תכנונים מקדימים כמו חיזוי נפח התנועה לעתיד ויכולת נגישות לאזורים שונים. תכנון שכזה ברובו יתבצע על ידי יועץ תנועה וחניה, אשר ידע לבצע תכנון רוחבי ומדויק לכניסת כל חניון וכביש.

פרויקטים בין עירוניים ופרויקטים של התחדשות עירונית למשל, כוללים לא פעם שינויים של תשתיות ולא פעם גם של כבישים. שינויים אלו גורמים לא פעם גם ליצירת כניסות ויציאות חדשות לרחובות שונים, להקמה של כיכרות באזורים כאלו ואחרים ועוד. גם פרויקטים אלו דורשים התערבות של יועץ תנועה מנוסה בפרויקטים מסוג זה, וידע גם לנצל את המדרכה לטובת הולכי הרגל וגם את דרכי הגישה החדשים.

תחומי אחראיות

תחומי האחריות של יועץ תנועה וחניה מסתכמים בשלושה נקודות, הראשונה היא תכנון והגדרה של פרויקטים מסוג חניות, השני הוא תכנון של תחבורה ציבורית החל מיצירה של מסלולי אוטובוסים ועד להנגשה של עמדות האיסוף . ושלישית כמובן תשתיות הכבישים, וכמו שציינו מעל להתאים בין פרויקטים חדשים לדרכי גישה. לכן מומלץ לפנות אל אור מהנדסים ולהבטיח שירות הנדסי מצוין.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail