ההליך העיקרי והמורכב בתחום התחבורה והתנועה

כאשר הרשות המקומית, העירייה או כל חברה פרטית בתחום התחבורה מעוניינים לסלול כבישים ההליך העיקרי מתמקד בעבודת השטח בפועל ובניירת הנלווית. במהלך תכנון כבישים יש לקחת בחשבון לא רק את הצירים המרכזיים, אלא גם את הצירים המשניים (הכבישים בתוך היישובים). כאשר יישוב זה שואף להתקדמות, צריך לקחת זאת בחשבון במאמצים הנוכחיים והעתידיים, ולכן יש צורך לתכנן קדימה ולהיות חדשניים. גם אור מהנדסים מבינים כי הטכנולוגיה והקדמה הפכו כבר מזמן להיות חלק מתעשיית הפיתוח של התנועה והכבישים. אור מהנדסים משתמשים בכל התהליכים החדשניים ביותר בעת התכנון והייעוץ, אך עדיין שומרים על תקני הבטיחות המחמירים הבינלאומיים.

כיצד מתבצע תהליך תכנון כבישים?

בעת תכנון כבישים יש לקחת בחשבון את אפשרויות התחבורה הציבורית והפרטיות כאחד לאורך שלבי התכנון. במהלך הפרויקט, צריך לספק מקום לתנועה בטוחה וקלה של המכוניות ודרכי תחבורה אחרים. תכנון היסודות מראש הוא השלב המכריע ביותר. זרימת תנועה נכונה וללא תקלות היא תוצאה של תכנון כבישים קפדני ומעמיק מראש. המטרה של התכנון היא לייצר מצב שהתנועה תוכל לנוע בצורה רגילה וקלה ככל האפשר.

יש חשיבות מכרעת שבזמן סלילת כבישים ותכנון כבישים יילקחו בחשבון אירועים מסוימים, כגון הצורך בכביש להיות רחב מספיק כדי שהתנועה הרציפה לא תיאלץ לעצור במקרה של תאונה או אם שוטר תנועה יעצור את זרימת התנועה.

שימו את הבטיחות בדרכים במקום הראשון

כדאי לזכור תקנות בטיחות והפתעות אפשריות בזמן תכנון כבישים וביצוע הסלילה בפועל. דוגמה נפוצה לבעיה שקשה לפתור הן בבתי המשפט והן במשרד התחבורה. אופניים וכלי רכב מונעים חשמליים אחרים הם רק שתי דוגמאות של דרכי תחבורה חלופיות שצריך לקחת בחשבון. יש לתת להולכי רגל עדיפות ראשונה ולעשות שימוש נכון במעברי חצייה וברמזורים. כדי לייצר חוויה חיובית מתהליך הבניה וכמובן מהשימוש בכבישים חשוב להיות בעלי הניסיון הנדרש. משרד התחבורה אינו מקל על התהליך ואף דורש הוכחת הסמכה בעת בחירת חברות האחראיות על פיתוח, תכנון וסלילה של כבישים. המשימות העומדות על הפרק לא תמיד פשוטות, לכן חשוב לפנות רק לטובים ביותר בשוק! צרו קשר עם אור מהנדסים עוד היום!

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail