הדרך קדימה: העתיד של תכנון ובניית כבישים

כל עבודה מגיעה עם מספר שונה של סיכונים, בין אם מדובר בעובדות בנייה ובין אם מדובר בתעשייה הכימית או אפילו בהפקת אירועים כזו או אחרת. כל אחד מאלו עלול לטמון בתוכו מגוון רחב של סיכונים שונים, אך על מנת למנוע את מרביתם ואף לנטרל אותם קליל מומלץ לבצע תכנון בטיחות יחד עם יועץ בטיחות מוסמך, אשר מתמחה סוג האירוע או דרישות הבטיחות הרלוונטיות עבורנו. כך למשל בנייה עבור התעשייה הכימית תדרוש עמידה בחוקי בנייה ובטיחות שונים, כאשר תוכנית בטיחות למפעלי פלדה תדרוש עמידה בתנאים קצת שונים. ובכדי לקבל ייעוץ ותכנון בטיחות מעולה ומקצועי, מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים ולהבטיח שירותי בטיחות והנדסה מהטובים בארץ.

תכנון בטיחות-הגדרות יבשות

על פי תקנות הבטיחות השונות על כל עסק אשר בו מועסקים כחמישים עובדים, יהיה חייב לבצע תכנון בטיחותי מגובשת אשר תוכל לצמצם את כמות תאונות העבודה באופן משמעותי. תכוניות אלו אמורות לקבל בחשבון את אופי ותיאור העבודה במקום, בין אם מדובר במשרד עורכי דין שבו הסיכונים יכולים לנוע משריפה ועד נפילה של ארונות והחל ממפעל פלדה הדורשה תשומת לב אחר עבודה עם כלים כבדים ובעלי סיכון בעת השימוש בהם. על כל פניו תכנונים אלו אמורים להיערך גם דרך סקר סיכונים, אשר יהווה חלק מרכזי בניתוח הסיכונים באזור, אך גם ליכולת בקרה באזורים רגישים אחרים.

תוכניות אלו מוגדרות גם בעבור אירועים המוניים והם דורשים בין היתר גם אישורי בטיחות שונים, בדיקות מהנדסים עבור סוגים שונים של בנייה, הגשת דוחות לרשויות השונות כולל משטרת ישראל ושירותי הרפואה השונים ועוד. כל אלו נעשים על ידי יועץ בטיחות אשר יתמחה בהכרה במנעד הסיכונים השונים וביכולת לאפיין ולנתח אותם.

גם עבור אירועים

כמו שציינו גם עבור אירועים המוניים יש לבצע תכנון בטיחות כאשר אירועים אלו יכולים לכלול בין היתר אירועי ספורט, פסטיבלים, חתונות, אירועים משפחתיים גדולים ועוד מגוון רחב של אירועים שונים. לכן בכדי לחסוך את הטרחה ולהבטיח אפיקי בטיחות מעולים, מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail