בניית כבישים טובים יותר: העקרונות של סלילת כבישים

פרויקטים שונים דורשים יועצים שונים, כמו למשל פרויקט בנייה של בית חולים אשר אמור לכלול מגוון רחב של פרמטרים ובחלקם גם אזורי ישיבה, אזורי מסחר ואפילו מקום לפסלים. אך כאשר מדובר בפרויקטים של סלילת כבישים, חניות והקמת צמתים ותשתיות כבישים, חשוב לשכור את שירותיהם של יועצי תחבורה אמינים ומומלצים. כך ניתן יהיה לבצע שינויים בתוואי הכביש בצורה אידאלית ואפקטיבית לפרויקט ולגורמים המשתנים שסובבים אותו וכמובן לעזור בהליכי קבלת אישורי הבנייה השונים. ובכדי להבטיח שירותים אלו ולקבל שירותי ייעוץ בטיחות תנועה ברמה הכי גבוהה, מומלץ כיום לפנות אל חברת אור מהנדסים ולקבל מגוון שירותי בטיחות הנדסיים. מבין השירותים השונים ניתן להיעזר בניהול בטיחות של אתרי עבודה, בקרת תכנון וכמובן ייעוץ לפרויקטים שונים של תחבורה.

יועצי תחבורה-תחומי אחראיות רבים

גבולות האחראיות של יועצי תחבורה הינם די רחבים כאשר מדובר בתכנון של כבישים, חניות ותחבורה ציבורית כאשר בכל אחד מאלו וגם בתחום בניית החניות, האחראיות של היועצים עצומה. ראשית אפשר להתחיל מתשתיות הכביש הדורשות תכנון קפדני, בין אם מדובר בחיבור אל שכונות מגורים שונות, בהתאמה של מסוללי הנהיגה ועד לטיפול בעיקולים ופניות אשר עלולות לסכן את שלומם של הנהגים.

כאשר מדובר בהקמה של חניות תפקידם של יועצי תחבורה לבצע הגדרה מדויקת של אופי החניון, להציע פתרונות חלופיים למקרים של שימוש במרבית שטחי החנייה. באשר לייעוץ עבור תחבורה ציבורית אחריותו של יועץ התחבורה, להכיר במענים עתידיים בכל תחנה שכזו בין אם מדובר במסילות של הרכבת הקלה ובין אם מדובר בשבילים עבור נהגי אופניים והולכי רגל.

בעיקר הבטיחות

ישנם לא מעט מאפיינים חשובים במהלך הבנייה, בין אם מדובר בצורכי הציבור ויכולת הנגשה שונות ובין אם מדובר במספר רחב של נתיבים. כך או אך יועצי תחבורה מנוסים יידעו לא רק לבצע שינויים תואמים במתווה הכביש, אלא בעיקר לשמור על ביטחונם של הנהגים, החל מכניסה סודרה ובטוחה אל החניון ועד אל פתחי מפרצים רחבים לאוטובוסים. ובכדי להבטיח ייעוץ הנדסי אחראי ובטיחותי מומלץ לפנות אל אור מהנדסים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail