במסלול הנכון: מדע ניהול התנועה

תכנון של אזורי מגורים שונה לחלוטין מתכנון של אזורים מסחריים למשל, כך למשל ישנם תקני בטיחות שונים המתקיימים על בתים פרטיים ודורשים תכנון שונה של חללים וחדרים, ותכנון של פאב דורש תכנון אחר לחלוטין האמור לקחת בחשבון יציאה ומילוט לשם דוגמא. אך כאשר מדובר בתכנון של כבישים, חניות, צמתים ותנועה בכלל יש לעמוד על ההבדלים הללו ולשם כך יש לחפש אחר מהנדס תנועה מומלץ. איש מקצוע כזה יעניק ליווי בקבלת אישורי בניה, הגשה שלהם, תכנון מיטבי וכמובן הכנת הסדרי תנועה אלטרנטיביים לאזור הפרויקט. לכן מומלץ בפרויקטים כדוגמת אלו לפנות אל חברת אור מהנדסים ולקבל ייעוץ הנדסי מעולה, גם בהקמת צמתים, כבישים עירוניים ועוד.

מהנדס תנועה מומלץ-למה זה חשוב?

כמו שציינו מעל כל סוגי הבנייה דורשים אישורים בטיחותיים שונים, אך כאשר מדובר בהליך בנייה של צמתים, כבישים וחניות יש לקבל מספר היתרים אשר ידרשו גם ליווי של מהנדס תנועה מומלץ. כך למשל בהקמה של חניון, כביש קיים הצורך לבצע בדיקת תוכנית אדריכלית, לתכנן יציאה וכניסה אל הכביש או אל החניון בצורה מיטבית עבור כל הנהגים וכמובן לבצע הערכה לנפחים המכוניות אשר אמורות לעשות שימוש בכביש או בחניון לאחר מספר שנים.

מהנדס תנועה יענה על עוד מגוון של מאפייני בנייה שונים המתקשרים אל ייעוץ ותכנון של כבישים וחניונים, אך מעל לכל מאפיינים אלו יקבעו את שביעות רצונם של הנהגים, את כמות הנהגים אשר יעשו שימוש בנתיבים או בחנייה וכמובן את ביטחונם של כל המשתמשים. על כן מומלץ במקרים שכאלו לחפש אחר מהנדס תנועה עם רזומה תכנון וייעוץ.

שימוש בטיחותי ומיטבי בכביש

אם בעבר הרחוק שוטרי תנועה היו מכוונים את התנועה, כיום מהנדס תנועה מומלץ ואמין ידע להסדיר את התנועה עוד הרבה לפני שנכנסו הרכבים אל המחלף. כבישים שונים ידרשו התחשבות במאפיינים כמו מסלולי תחבורה ציבורית, הורדת נוסעים וכניסה אל מחלפים שונים ועוד מנעד עצום של מאפיינים בטיחותיים ושימושיים. על כן בפרויקטים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים ולהבטיח יעוץ מעולה.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail