בטוח שחייב: הצורך בבטיחות במקום העבודה

הפקת אירועים דורשת הכנה והכוונה של מגוון מאפיינים, החל ממערכת יחסי ציבור ושיווק לקהל הרחב ועד אל השכרת אמנים, פעילויות, דוכני אוכל ועוד מגוון אטרקציות שונות לכל הקהל. אך כאשר מדובר באירועים המוניים חשוב לדעת כי הינם מחויבים לעמוד תחת כמה תנאי בטיחות קריטיים, אשר ידאגו לביטחונם של המבלים לא רק בשיא האירוע אלא מהכניסה שלהם ועד היציאה שלהם מהאירוע. לכן מקרים שכאלו חשוב לעשות שימוש באיש מקצוע כמו יועץ בטיחות לאירועים, אשר יידע לעמוד תחת תנאי הבטיחות השונים הכוללים גם אבטחה של מתקנים חד פעמיים וגם בקרה וניהול סיכונים שונים. ובעבור פרויקטים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים ולהבטיח שירותי ייעוץ הנדסיים מהמקצועיים שקיימים כיום בשוק.

יועץ בטיחות לאירועים-הסוגים והאישורים

כאשר מדובר בהפקה של אירועים המוניים חשוב לדעת כי קיימים לא מעט אישורים שונים המותנים בקיום האירוע, כאשר בראש ובראשונה אלו אישורים בטיחותיים הכוללים אישורים מטעם הרשות המקומית אשר אמור לאשר אירועים המתקיימים בשטחה. בנוסף קיימים גם אישורים מטעם מכבי אש ומשטרת ישראל, הדורשים עמידה בהוראות הבטיחות השונות, בין אם מדובר בהקמה של אוהל קרקס רק שימושי ובין אם מדובר בקונסטרוקציות שונות למופעים חד פעמיים כמו בימי יום העצמאות לשם דוגמא.

תכנון מקדים של כל אלו דורש גם התערבות של יועץ בטיחות לאירועים, אשר יידע ויכיר לא רק את החוקים השונים אלא  גם את המגבלות בבנייה חד פעמית, את הסיכונים הכרוכים במספר המוזמנים לאירוע ואפילו את יכולות ההנגשה בין אם בכניסה ובין אם ביציאה. מעל כל אלו ייעוץ בטיחותי מתקיים גם באירועים הדורשים חיבורים שונים, בין אם מדובר בחיבורי גזר, חיבורי חשמל ועוד.

להבטיח אירוע בטוח

עם זאת השימוש בשירותיו של יועץ בטיחות לאירועים איננו מסתכם רק בשלבי התכנון המקדימים, אלא גם בזמן האירוע עצמו הנדרשת באירועים מעל לחמש אלפים איש וכמובן גם בבדיקת התכנות לקיום האירוע בתאריך המיועד. כל אלו ועוד מגוון פרמטרים אמונים על שמירת הבטיחות של המוזמנים, ובכדי להבטיח זאת מומלץ לפנות אל אור מהנדסים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail