מנקודה א' לנקודה ב': החשיבות של תכנון תחבורה יעיל

מי מאיתנו לא נסע בכביש ולא פעם מצא עצמו לא כל כך בטוח לאן הכביש הזה אמור להוביל או לחילופין הגיע למסקנה כי הנתיבים השונים אינם מספיקים לשעות העומס בהם הוא עומד מידי יום. ככל הנראה שכולנו ולכן מקרים שכאלו דורשים התערבות של מהנדסי תנועה מקצועיים, אשר יוכלו להכיל את התמונה כולה ולכלול לא רק את רכבים הפרטיים אלא גם את הנהגים הדו גלגלים, את רכבי התחבורה הציבורית ועוד. על כן בתכנונים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים ולקבל ייעוץ הנדסי מצוין למגוון פרויקטים שונים, אשר כוללים גם שירותי ניהול פרויקטים ופיוח, תכנון תנועה ודרכים וכמובן תכנון רחובות וכבישים.

מהנדסי תנועה-לנסיעה זורמת יותר

נסיעה ברכב פרטי נשמעת לרובנו כדבר די פשוט, אנו אמורים להגיע מנקודה אחת אל השנייה אך בדרך ישנם לא מעט משתנים שונים שככלה נראה רובנו לא חשבנו עליהם. כך למשל יש לתת משל לא רק למספר הנתיבים השונים, אלא גם לנפח הרכבים בכל נתיב ואת שעות העומס השונות. לצד זאת לקחת בחשבון גם גורמים משתנים כמו תנאי מזג האוויר, מעבר מתחת לגשרים ועוד מגוון משתנים כמו אפילו אזור לעצירת חירום.

כמובן שמלבד כל אלו מתווספים גם חישובים אשר אמורים לקחת בחשבון את הצמתים, הרמזורים השונים, הכניסה אל אזורים עירוניים ועוד. כל אלו כמובן אמורים להיות מתוכננים על ידי מהנדסי תנועה מקצועיים, אשר ידעו כיצד לתכנון הצטלבות שבין פסי רכבת בין אם קלה או "כבדה" לבין כביש סואן או חיבור אל עיר כזו אחרת.

תפקידים נוספים

כחלק מכל אלו תפקידיהם של מהנדסי תנועה אמונים גם על תכנון מקדים של עומסי תנועה, ולנסות לנבא את כמות החנויות אשר יעשו שימוש באותם הנתיבים וכמובן גם לבצע התאמה בין התנכון לבין הציפייה. בנוסף כניסה אל צמתים ורמזורים דורשת תכנון, לא על מנת להגיע לעצירה מוחלטת אלא גם על מנת לייצר די מרווחים בין הרמזורים והצמתים.

ובכדי לקבל ייעוץ הנדסי מעולה לכל סוגי הכבישים, מומלץ לפנות אל אור מהנדסים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail