להגיע לשם: החשיבות של יעילות תחבורה

ישנם לא מעט סוגים שונים של פרוקטים אשר ידרשו "עין" של מגוון אנשי מקצוע, וכאשר מדובר בפרויקטים שונים הכוללים תשתיות כבישים, תחבורה ציבורית וגם חניונים(או כל אחד מהם בנפרד) מהנדס תנועה ותחבורה יהיה היועץ הכי רלוונטי. שכן תחומי האחראיות של יועץ זה מקיפים בצורה את כל המאפיינים הקשורים לבניית תשתיות, בין אם מדובר בבטיחות הנסיעה, בצורת הגישה ועד לשימוש אפקטיבי בתחומי הכביש או החניון השונים. כך או כך יועץ מסוג זה יעזור לעשות סדר עוד בהליכי התכנון, וידאג לבצע את השינויים הרלוונטיים אל מול גורמי התכנון והבנייה השונים. לכן בעבור מקרים שכאלו מומלץ לפנות אל חברת אור מהנדסים, להבטיח תכנון מקצועי ובטיחותי, ליווי הנדסי ופיקוח בזמן הבנייה.

מהנדס תנועה ותחבורה-שמירה על תנועה זורמת

חשיבותו של מהנדס תנועה ותחבורה עולה בשנים האחרונות, כל זאת "הודות" לצפיפות ההולכת וגואה בכבישי ישראל ובכבישים בעולם בפרט. את הסיבות לכך אין כל כך טעם למנות, כל שכן כיום התפיסה בנוגע לתכנון של כבישים, חניונים ונתיבי תחבורה ציבורית השתנו לחלוטין. בעזרת מהנדסי תנועה מנוסים ניתן יהיה לבצע התאמה של כבישים ונתיבי גישה, המאפיינים את השכונה או היישוב הספציפי. בין אם מדובר בשכונת מגורים בה עוברת מסילת רכבת, ובין אם מדובר בבית ספר מרכזי אליו מגיעים מספר גדול של אוטובוסים ורכבים.

שירותיו של מהנדס תנועה ותחבורה יעזור במיפוי טוב יותר של השטח, בהכרת הצרכים, מערכי הרמזורים אשר אמורים להתחבר אל הנתיבים או לחילופין את היציאה הנכונה והפרקטית ביותר מהחניון או מהמתחם המסחרי. כך או כך תכנון מקדים שכזה על ידי איש מקצוע מנוסה, יוכל להיות לא רק בטיחותי עבור הולכי הרגל והנהגים אלא גם אפקטיבי ויעיל עבור הנהגים ובשימוש השטח.

תכנון הווה ותכנון עתידי

כאשר מדובר בפרטים אליו יורד מהנדס תנועה ותחבורה, אפשר למנות לא רק את שימוש פרקטי בשטחי הכביש והחניונים אלא גם התחשבות ותחזית עתידית לכמות השימוש בכביש או בחניונים השונים.

ובכדי להבטיח תכנון הנדסי מצוין, עבור חניונים וכבישים מומלץ לפנות אל אור מהנדסים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail