תחומי העיסוק העיקריים של יועץ תחבורה

תפקידו של יועץ תחבורה הינו משמעותי. הוא יהיה זה שיעניק שירותים פתרונות הנדסיים שונים לגופים הרלוונטיים. זאת על מנת לסייע למקבלי ההחלטות לבצע את תכנון מערך התחבורה והתשתיות בצורה נכונה, יעילה ובטיחותית. משרד אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים מאפשרים לכם לקבל את השירותים המקצועיים של צוות יועצי תחבורה מומחים בתחומם. משרדינו, בניהולו של אינג' ליאור בר, עוסק בייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים בתחום התחבורה והתשתיות. אנו מעניקים שירותים הנדסיים למגוון גופים מוניציפאליים, חברות ממשלתיות וחברות פרטיות בתחום התחבורה, כבישים ותשתיות.

תפקידו של יועץ תחבורה הינו מורכב מאוד ואוגד בתוכו תתי נושאים שונים, כאשר בסופו של יום המטרה היא להפוך את מערך התנועה הכולל לנוח, יעיל ובטיחותי יותר מאשר המצב הנתון בשטח.

במסגרת עבודתו, יועץ התחבורה, חייב לקחת בחשבון את כלל השיקולים אשר באים בשעה שמדובר על הקמת מערך תחבורה חדש. כך למעשה יהיה עליו להתחשב בשימושי הקרקע ושאר הפעילויות של האוכלוסייה. שאלו הרי ישפיעו בצורה משמעותית על תכנון ובניית המערך החדש. כך למעשה יועץ תחבורה יוכל להפוך את הדרכים, הן החדשות והן המשודרגות, לבטוחות ונוחות יותר, זאת משום שישנה התחשבות בצרכי האנשים אשר יעשו שימוש בכבישים החדשים.

 חשוב לזכור כי עבודתו כוללת גם הסדרה של מערכי תנועה ומתן אישורים או דחיית בקשות הנוגעות להסדרי ומערכי תנועה שונים. לדוגמא, גן ילדים אשר רוצים להקים ברחוב ללא מוצא או בקשה לחוות דעת תנועתית בנוגע לבניה מתוכננת ואישורה. כך יוכל להשפיע בצורה ישירה על הנוחות והבטיחות של פעילות האוכלוסייה.    

לפני שמתחילים – מתייעצים

תפקידו העיקרי והבלתי מעורער של יועץ תחבורה הוא ללא ספק לייעץ כיצד צריך לשלב את מערכות התנועה והתחבורה במערך החיים בעיר או ביישוב מבלי לשבש את מהלך החיים, זאת בהתאמה מלאה לאופיו של המקום. על כן חשוב להתייעץ עם משרד להנדסה מקצועית בנושא תכנון תחבורה ציבורית, כמו אור מהנדסים, עוד לפני תחילת תהליך הבניה. כך תוכלו להיות בטוחים כי הפרויקט שלכם יתבצע בצורה הטובה ביותר ויאפשר לתושבים ליהנות מהדרך לכל אורכה.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail