יועץ בטיחות בעבודה

על פי החוק הישראלי, כל מקום עבודה או פרויקט המעסיק מעל לחמישים עובדים מחויב להחזיק יועץ בטיחות בעבודה. החוק מגדיר כי ליועץ יש את הסמכות לבדוק כי החברה עומדת בכל נהלי הבטיחות וההגנה כדי לשמור על כלל העובדים ולמנוע פגיעה בנפש בעת העבודה על הפרויקט. יועץ בטיחות מקצועי נמצא באתר הבניה דרך קבע, ומזהה כשלי בטיחות והתנהגויות שאין הן תואמות את נורמות העבודה הנדרשות לפי חוק. היועץ מעדכן את מנהל הפרויקט ועוקב אחר תיקון הכשלים באופן קבוע, לאורך כל תקופת העבודה באתר הבניה. חברת אור מהנדסים מציעה שירותי יועץ בטיחות בעבודה על מנת לאפשר לכל לפרויקט שלכם להסתיים ללא נפגעים בנפש.

מה תחום האחריות של יועץ בטיחות בעבודה?

מתוקף תפקידו של יועץ בטיחות בעבודה הוא אחראי על משימות מגוונות כדוגמת:

  1. איתור מפגעי בטיחות באתר הבניה ועדכון צוות ההנהלה. מפגעים בדמות חומרי בניה המונחים בצורה מסוכנת, אי שימוש בציוד מגן או נהיגה מסוכנת באתר הבניה.
  2. הגשת תוכנית עבודה למנהלי אתר הבניה – התוכנית תקפה לשנת העבודה ומתארת את כל הפעולות אותן יש לבצע כדי לשמור על הבטיחות של העובדים לאורך חודשי העבודה, בהתייחס לגורמים שונים כמו שלבי העבודה ועונות השנה.
  3. הדרכות – על ממונה הבטיחות בפרויקט מוטלת האחריות לעביר הדרכות בטיחות בנושאים שונים לעובדים. ההדרכות יכללו את דרישות החוק לתקני הבטיחות, ויעמדו בכל הדרישות של ארגון הפיקוח על העבודה בנוגע למסירת מידע והדרכת עובדים (התשנ"ט- 1999).
  4. יועץ הבטיחות אחראי לבדוק את הנהלת הפרויקט – לוודא כי ההנהלה עושה כל שביכולתה למנוע מקרי אסון במהלך העבודה, ממגנת את העובדים כראוי ונמנעת מסיכונים מיותרים בעת העבודה.
  5. במקרה של אירוע בטיחות – יועץ הבטיחות יהיה האדם האמון על בירור נסיבות המקרה, והסקת המסקנות של האירוע תהיה עבודתו העיקרית כדי למנוע הישנות תאונות במתחם.

יועץ בטיחות מקצועי ממזער סכנות

יועץ בטיחות בעבודה מקבל את הכשרתו לאחר שעבר קורס "ממונים על הבטיחות" וקיבל אישור כשירות ממפקח העבודה הראשי במשרד הכלכלה. ליועצים ידע תאורתי ויישומי רב בתחום הבטיחות באתרי עבודה והם יודעים כיצד להתמודד עם כל אתגר ומכשול במסגרת הפרויקט. חברת אור מהנדסים מאפשרת ללקוחותיה לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה כדי להגן על העובדים שלכם בכל פרויקט. צוות היועצים שלנו קיבל את אישור משרד הכלכלה ופועל כבר שנים רבות באחריות ובמסירות להגנה על חיי אדם.

 אור מהנדסים - יועצי בטיחות בעבודה שדואגים לבטיחות שלך

יועצי בטיחות בעבודה

נוסעים לעבודה בבוקר ומתבצעת עבודה על הכביש? אחד הנתיבים חסום או שבונים כיכר? תפקידו של יועץ בטיחות בעבודה הוא משמעותי, שכן הוא יסייע לכם להגיע ליעדכם – ביעילות ובמהרה. אין ספק, מדובר בתפקיד בעל ערך רב. לקבלת פרטים נוספים בנושא זה, ניתן לפנות אל משרד אור מהנדסים. משרד זה הוא מהמובילים בארץ בתחום התחבורה והתשתיות – כאשר צוות העובדים מספק יעוץ, תכנון וניהול במגוון פרויקטים. עובדים אלו, הכוללים בין היתר מהנדסים אזרחיים מוסמכים, הנדסאים ועוד, מחזיקים בהכשרה מקיפה ובניסיון רב.

לשתף פעולה עם יועץ בטיחות בעבודה

השמירה על הבטיחות במקום העבודה היא בעלת ערך רב. על מנת לשמור על כך ככל הניתן, יש להסתייע בגורם הבא: יועץ בטיחות בעבודה. תפקיד הייעוץ וניהול הבטיחות מתבסס על מספר פעולות מרכזיות, כאשר בין היתר ניתן למנות את הנקודות הבאות:

  • סיוע בתכנון הסדרי תנועה זמניים
  • ייעוץ בנושא תמרור לאתרי עבודות
  • ייעוץ בכל הנוגע לצביעה זמנית של הכביש לצורך סימון הנתיבים
  • תיאום אבטחה לאתרי עבודה
  • תיאום גורמי משטרה לאבטחה
  • פיקוח על תמרורי האזהרה שעומדים במקומם
  • ועוד.

על מנת להבטיח כי עבודת היועץ מתבצעת על הצד טוב ביותר, יש לוודא כי אתם פונים אל הגורם המוסמך והמנוסה ביותר; יועץ הבטיחות המחזיק בהכשרה הרלוונטית, בידע רב ובניסיון מקיף. כך, ניתן יהיה להבטיח נסיעה בטוחה – גם במקומות בהם מתבצעות עבודות.

יועץ בטיחות בבניה של חברת אור מהנדסים יעניק לכם מענה מתקדם בתחום הבטיחות

באתרי עבודות שונים ברחבי הארץ, יש לוודא כי הנהגים שומרים על הבטיחות – ונוסעים היטב וללא כל דאגה. לשם כך, וכדי להבהיר כי בשטח המדובר מתבצעת עבודה כדוגמת הוספת נתיבים, חניות וכן הלאה, יש לפנות אל יועץ בטיחות מנוסה. לתחילת שיתוף פעולה מקצועי, תוכלו ליצור קשר עם משרד אור מהנדסים. משרד זה, המנוהל על ידי אינג' ליאור בר, מספק מגוון שירותים הנדסיים לגופים מוניציפאליים, חברות ממשלתיות וחברות פרטיות בתחום התחבורה, הכבישים והתשתיות.

מידע נוסף בנושא

יועץ בטיחות בעבודה שומר על הבטיחות שלכם

יועץ בטיחות בעבודה נדרש בעת ביצוע פרויקטים תחבורתיים שונים. מטרתו היא להקים מערך בטיחות יעיל לטובת העבודות המתבצעות. בפרויקטים המתנהלים באזורים חדשים ובתוליים ההנחיות שונות מאשר במקומות בהם מסתובבים אנשים וכלי רכב מסוגים שונים. במקרה השני הנהלים נקבעים גם לטובת משתמשי הדרך ובטיחותם. חברת "אור מהנדסים" ייעוץ, תכנון, וניהול פרויקטים מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנהליה מידע מקיף.

יעוץ בטיחות בעבודה – על פי תקנים קיימים

ייעוץ בטיחות בעבודה תורם ישירות לבטיחות העובדים ולמניעת נזקים לרכוש. פגיעה בעובדים נחשבת לבעייתית מאוד מאחר והיא משבשת את העבודה. במקרים של נזקי גוף הגורמים לנכות, או חלילה למוות, אזי מעורבים חוקרי משטרה, חוקרי בטיחות ממשלתיים ועוד. העבודה עלולה להיעצר ולהתעכב, ולקבלני הביצוע עלולים להיגרם נזקים תדמיתיים וכספיים. כך גם, כמובן, בעת פגיעה באנשים ועוברי אורח. ניהול נכון של הפרויקט, זרימת התנועה המיטבית, התקנת מעקות בטיחות ותמרורים, צביעת כבישים וסימונם ועוד יקטינו את כל המפגעים, ובדיוק לנקודה זאת מכוון ייעוץ בטיחות בעבודה.

ציוד מתאים

עבודות סלילת כבישים, הכנת תשתיות לכבישים, הקמת ככרות ועוד נעשות בשטח ועל העובדים להיות מצוידים בציוד ובביגוד מתאים. הכוונה היא לציוד כמו: מפרידי נתיבים גמישים, עמודי סימון, מחסומים ניידים, קונוסים, נצנצים סולאריים, תאורה ופנסים לעבודות שטח, שילוט נייד ועוד. כל אלו ימנעו תאונות, יסדירו את זרימת התנועה וימנעו פקקים במקומות העבודה שיקשו על תקינותה וזרימתה.  העובדים עצמם צרכים להגיע עם ביגוד ונעליים מתאימות, בגדים זוהרים, כובעים להגנה מהשמש וכדומה למען בטיחותם. יועצי בטיחות מספקים הערות לפני התחלת הפרויקט וכאשר הם רואים את התוכניות ומלווים אותו בעת הביצוע. חשיבותם הינה רבה מאוד ותורמת להצלחתו וניהולו המהיר והמיטבי.

שירות מחברה בעלת מוניטין

מומלץ לקבל שירות מחברת "אור מהנדסים" ייעוץ, תכנון, וניהול פרויקטים בעלת המוניטין. מנהליה הינם בעלי ידע רב בתחום המגיע מלימודי הנדסה במוסדות מובילים, השתלמויות והתמחויות לאורך השנים. בנוסף, הם רכשו ניסיון עשיר בעת ביצוע פרויקטים מורכבים עבור חברות פרטיות, ארגונים ומוסדות ציבוריים, גופים ממשלתיים, חברות סמך ממשלתיות ועוד. השירות המקצועי הינו נגיש וצמוד.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail