תכנון חניונים בהצלחה – איך עושים את זה ?

תכנון חניונים הינה משימה מבורכת בארצנו הקטנטונת. משרד אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וליווי פרויקטים שמחים לעמוד לשירותכם ולהציע לכם את שירותו של צוות המהנדסים המקצועיים שלנו אשר יוכלו לסייע בהצלחתו של כל פרויקט אשר נועד להביא לתוספת של מקומות חניה בערים העמוסות בארצנו. משרדנו, תחת ניצוחו של אינג' ליאור בר, עוסק בייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים בתחום התחבורה והתשתיות.

לאור הצפיפות ההולכת וגדלה מיום ליום בישראל, אנו נתקלים לא פעם במצוקת חנייה קשה. על מנת לפתור את הבעיה, חברות שונות לקחו על עצמן להקים חניונים באזורים שונים בארץ. אך על מנת לסיים את הפרויקט עם חניון מאורגן ונוח יהיה על החברות הללו לתכנן את החניונים בצורה נכונה. להלן 2 טיפים שיכולים לעזור בתכנון החניונים כוללים:

  • חניונים עליים חשופים לכל אורך היום לתנאי מזג האוויר. על מנת להקל על עומס החום או לנסות ולמזער את בעיית הגשמים, יהיה ניתן לשתול באזורים שונים עצים וצמחיה, אשר יצלו מהשמש ויצליחו להגן על הקרקע פעמים רבות מפני הגשמים. שתילת צמחייה במקומות אסטרטגיים יכולה גם לעזור לשיפור מראהו של החניון ולשדרג אותו ממגרש אפור לחנייה אסתטית.

  • תכנון חניונים נכון יכול לסייע במניעת עומס מיותר בחניונים. חשוב לוודא כי ישנו מקום מספק לרכבים לכניסה ויציאה ממקומות החניה, כך פעולות אלו יוכלו להתבצע במהרה ולא ייגרמו להיווצרות עומס של רכבים מאחורי מישהו שלא מצליח להיכנס למקום החנייה כראוי. נוחות בתמרונים תעזור לרכבים להתמצא בחניון גם כשהוא מלא.

החבר הכי טוב של האדם הפשוט

כל אחד יודע, להסתובב שעות על גבי שעות בעיר ולחפש מקום חנייה יכולה להיות משימה מתסכלת ביותר. על כן, תבנון ובניה נכונה של חניונים יכולים לסייע לאנשים רבים למצוא את מקום החנייה האולטימטיבי בעבורכם מבלי לשרוף זמן יקר בסיבובים ארוכים ברכב עד למציאת פינה קטנה לחנות בה.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail