על מה מפקח מהנדס תחבורה ?

משרד אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וליווי פרויקטים מעמיד לרשותכם שירותי מהנדס תחבורה מומחה. המשרד, תחת ניהולו של אינג' ליאור בר עוסק בייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים בתחום התחבורה והתשתיות. אנו מקפידים על הענקת שירותים הנדסיים מדויקים ומקצועיים לכל דורש. אנו באור מהנדסים מאמינים כי השירות והמקצועיות הם מעל הכל. בהתאם לכך אופי העבודה כולל מעורבות ישירה בפרויקטים ומתן דגש על שירות מהיר, איכותי תוך מקצועיות, אמינות ומהימנות.

עבודתו של מהנדס תחבורה כולל שיקולים כלכליים ופסיכולוגיים רבים. כך נוכל לראות כי הוא לוקח בחשבון את רווחת התושבים לצד היכולות הלוגיסטיות והפיזיקליות לשם יישום תכניות חדשות בשטח.

בקרת תכנון – כוללת מעקב אחר תחומים שונים כגון הסדרי התנועה בכבישים ומפגשי הרכבות. המטרה היא, כמובן, לתכנן את כל המפגשים וההסדרים הללו בצורה הבטוחה ביותר על מנת למנוע תאונות דרכים ולייעל את האופן בו התנועה זורמת.

תכנון חניה – בארצנו הקטנטונת אנשים רבים סובלים ממצוקת חנייה נוראית. בשעה שאנו עושים את המירב על מנת ליצור מקומות חניה נוספים הנגישים לתושבים, חשוב לוודא כי אין הם חוסמים כבישים ודרכים וכי הם אכן מספקים את הפתרון המתאים ביותר לבעיה.

פיקוח על פרויקטים – כל פרויקט אשר קשור לפיתוח תשתיות הכבישים והדרכים השונות דורש השגחה צמודה על ידי מהנדס תחבורה. זאת על מנת שהדבר יתבצע כשורה, בין אם מדובר על הריסת כביש ישן או בניית חדש.

תכנון מדויק של כל דרך ודרך

אין צל של ספק, מהנדס תחבורה הוא אחד מאנשים המקצוע אשר רוב האנשים אפילו לא מודעים למלאכתם. הוא זה שאחראי על הופעתו בצורה פתאומית של תמרור העצור שיכול למנוע תאונות, הוא זה שיקבע את המיקום של הכיכר החדשה ואת המיקום של תחנת האוטובוס לה חיכיתם זמן כה רב. הוא עובד בצללים אך מלאכת תכנון תחבורה היא חשובה ביותר ומאשרת את קיום החיים כהלכתם וללא תקלות. הוא יכול לסייע להפוך כל דרך לבטוחה ונוחה יותר. את שירותיהם של מיטב מהנדסי התחבורה תוכלו לקבל בעזרתו של משרד אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וליווי פרויקטים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail