מנתב אתכם לעתיד טוב יותר

הצוות המקצועי של משרד אור מהנדסים ייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים, ישמח לסייע לכם ולהציע את שירותיו של מתכנן תנועה מיומן ומנוסה. זה בתורו יוכל לבצע את התכנון המדויק והמתאים ביותר בעבור הפרויקט בו אתם מעוניינים. בין אם מדובר על הרחבת נתיבים, הוספת כיכר חדשה, מיקום קו תחבורה או תחנות אוטובוס נוספות, ולמעשה כל שינוי אשר קשור לשדרוג ושינוי הסדרי התנועה הקיימים או עדכון של מערכות התנועה הקיימות כרגע. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה בנושא.

השינויים התכופים בתכניות המתאר השונות של הערים בכל רחבי הארץ מולידות את ההכרח שבביצוע תכנון תנועה חדש ומדויק אשר יתאים לתנאים החדשים שבשטח. בין אם כבישים לשכונות חדשות, תכנון יעיל יותר של מערך הרמזורים במטרה למנוע פקקים ועומס על הכביש ואף תכנון של מקומות חנייה פרטיים וציבוריים מבלי שיפריעו לתנועה השוטפת. משימתו של מתכנן תנועה אינה פשוטה כלל וכלל. יהיה עליו להיות בקיא בתחומים רבים, החל מהמתמטיקה והפיזיקה, דרך בינוי ערים ועד להנדסת חשמל, תעשייה וניהול.

מתכנן תנועה הוא האדם אליו תהיו חייבים לפנות בשעה שאתם צריכים את המנצח הגדול על כל אשר מתרחש בכבישים. ראיית עולמו הרחבה וההבנה העמוקה שלו בנושאים השונים, מאפשרת לו למעשה לבנות בצורה מדויקת את התכנית הטובה והמתאימה ביותר בעבור כל אזור תנועה. חשוב לזכור כי עבודתו של מתכנן התנועה אינה נגמרת לעולם. בעקבות הפיתוחים וההתקדמות של העולם בו אנו חיים, אין ספק כי גם תחום התנועה והתחבורה ימשיך להתפתח ולהשתדרג ללא הרף.

שומרים עליכם גם בכבישים

בין שאר תפקידיו של מתכנן התנועה, אחד הבולטים הוא תכנון נכון של הסדרי התנועה והתשתיות כך שיתאפשר למזער את מספר תאונות הדרכים בכבישים. תכנון זה יכול לבוא לידי ביטוי מספר גורמים, מעקות בטיחות, מרווח מתאים בשולי הכביש ואף הצבה מדויקת ונכונה של גופי תאורה בצידי הכבישים במטרה לסייע לנהגים לחזור אל ביתם בשלום גם בשעות הקטנות והחשוכות של הלילה.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail