מי הם יועצי תנועה ומה התפקיד שלהם?

משרד אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים מעמיד לרשותכם את שירותיהם של יועצי תנועה מומחים ומקצועיים. משרדנו הינו בעל ניסיון עשיר בתחום הנדסת התנועה והתחבורה למגוון רחב של גופים ציבוריים, פרטיים ומוסדות שונים. הצוות המקצועי אשר מרכיב את עובדינו כולל יועצי תנועה מומחים בתחומם אשר ישמחו להעניק לכם את השירות האיכותי והמקצועי ביותר בתחום זה. צרו קשר עוד היום על מנת לגלות עוד על מגוון השירותים אשר חברת אור מהנדסים יכולה להציע לכם כיום.

יועצי תנועה הינם חלק מהצוות המקצועי אשר תחום עיסוקם כולל בין השאר ייעוץ בנושאי תנועה הן לחברות ענק, חברות קטנות, מוסדות ציבור ואף אנשים פרטיים. הנושאים בהם יועצי התנועה עוסקים כולל בין השאר גם את:

  • חניה – בין אם מדובר על חניות ציבוריות או פרטיות הרי שישנו צורך לוודא כי המיקום שלהם נכון, הגישה אליהן זמינה ונוחה ואין החניות חוסמות את הכביש או יוצרות מכשול בדרך.
  • נגישות של כלי תחבורה הציבורית – אנשים רבים עושים שימוש בכלי התחבורה הציבורית, על כן ישנה חשיבות רבה בבניה ומיקום נכון של תחנות האוטובוס כמו גם מסלולי התחבורה הציבורית. כך שיהיו נוחים לנוסעים, אך גם לא יגרמו לעומסי תנועה לשאר כלי הרכב על הכבישים.
  • הסדרי תנועה שונים – בין אם במהלך שגרת היום יום, או בשעה שמתבצעים שיפוצים ושדרוגים של הכבישים, הרי שישנו צורך לוודא כי הסדרי התנועה הם הטובים ביותר והיעילים ביותר בעבור כל אדם אשר עולה על הכביש ומבקש לבצע בו שימוש.

רגע לפני תחילת הבניה

בשעה שאתם רוצים לבנות כיכר או דרך חדשה ומשודרגת, חשוב לפנות אל חברה מקצועית אשר יכולה לספק בעבורכם את ייעוץ התחבורה היעיל והמקצועי ביותר בתחום. משרד אור מהנדסים עומד לרשותכם בכל שאלה וייעוץ. אנו עוסקים בחיבור של כלל הנתונים אשר נמצאים בשטח, כמו גם התנאים אשר שוררים על הדרכים השונות, ורק לאחר שכלול של כל המידע אנו נהיה יכולים להעניק לכם את השירות המקצועי והמדויק ביותר לו אתם זקוקים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail