מהנדס תנועה מומחה – מה הם תחומי עיסוקיו ?

מהנדס תנועה מומחה עוסק בתחום אשר נועד לייעל את מערך התנועה והתחבורה בערים, ביישובים ובדרכים הבין – עירוניות. משרד אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים, בניצוחו של אינג' ליאור בר עוסק בייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים בתחום התחבורה והתשתיות. אנו מקפידים על ביצוע עבודה מדויקת ומקצועית ונשמח לעמוד גם לשירותכם.

תפקידיו של מהנדס תנועה מומחה כוללים חלקים רבים ושונים, כאשר יחד הם יוצרים את תכנון מערכות התנועה העירוניות והבין עירוניות. תחומי עיסוקו כוללים בין היתר גם את:

  • תכנון רמזורים – תכנון הרמזורים והמערכת הכוללת שלהם הינו צעד משמעותי אשר יכול להפחית את העומס על הכבישים.

  • תכנון תנועה – כולל את תכנון של כל הסדרי התנועה לתשתיות הקיימות לכל כלי התחבורה שנמצאים על הכביש, בין אם רכבים, רכבות קלות, אופניים וכמובן הולכי הרגל.

  • תחבורה ציבורית – ישנה חשיבות רבה לאופן בו התחבורה הציבורית פועלת, הן מבחינת הנתיבים שלה, הרמזורים המיועדים לה באופן ספציפי ואף תחנות האוטובוס הפזורות בכל רחבי העיר.

  • ניהול ובקרת תנועה – ניתן יהיה להיעזר במערכות טכנולוגיות מתקדמות לשליטה ובקרה, כמו מצלמות, חיישנים ועוד, לשם ניצול מרבי של תשתיות התחברה הקיימות כרגע. במידה והן אינן מנוצלות בצורה המיטבית, הרי שיהיה צורך לעדכן אותן לנוחות המקסימלית.

  • תכנון ומיקום חניות – בין אם מדובר על חנייה פרטית של בית, או חניה ציבורית כחלק מחניון, ישנה חשיבות רבה בתכנון המדויק שלהן, כך שתפעולן יהיה נוח ולא יצור מחסום ראייתי לרכבים החולפים על הדרך הסמוכה לחניות.

המהנדס שיודע הכל

שירותיו של מהנדס תנועה מומחה כוללים יישום של דיסציפלינות שונות, לרבות המתמטיקה והפיזיקה, בינוי ערים ואף תחומים הנדסיים שונים כמו הנדסת החשמל, התעשייה והניהול. בידיהם הנאמנות של משרד אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים, כל משימה או פרויקט יהיו יכולים לגדול ולצמוח לידי מערכת תחבורה יעילה ואיכותית אשר תוכל לשמש אנשים רבים לאורך זמן רב.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail