מהי מטרת פיקוח תשתיות ?

פיקוח תשתיות הינה משימה לא פשוטה שיש להשאיר בידיהם של מקצוענים בלבד. משרד אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וליווי פרויקטים גאים להעמיד לשירותכם את הידע והניסיון שלנו בכל הקשור לפיקוח תשתיות וניהול הפרויקט מתחילתו ועד לסופו. משרדנו מנוהל על ידי אינג' ליאור בר ועוסק בייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים בתחום התחבורה והתשתיות. צוות המשרד כולל מהנדסים אזרחיים מוסמכים בעלי ניסיון עשיר, הנדסאים  ואנשי מקצוע מומחים המספקים שירות במגוון השירותים שהמשרד מציע.

עבודות תשתית יכולות להתייחס לגורמים שונים הכוללים בין השאר הנחה תשתיות בסיס תחת כל המבנים בישוב. התשתיות כוללות מים, ביוב, חשמל תחבורה ועוד תחומים שונים אחרים אשר חייבים באישורים טרם ההקמה כמו גם תכנית בנייה מפורטת. כיוון שהקמת התשתיות כולל תיאום בין תחומים שונים, הרי שבמצב זה פיקוח תשתיות הינה משימה חשובה ביותר.

פיקוח תשתיות דורש למעשה תיאום וסנכרון שבין כל הפרויקטים בתחומים השונים ובדיקה כי כל אחד מהם מתבצע בצורה הנחוצה, זאת על מנת שהפרויקט הבא יוכל להיות מוקם בצורה הטובה ביותר על בסיסו של הפרויקט הקודם. הקונסטרוקציה של כל אחד מהפרויקטים חייבת להתבצע בכפוף לתקנות התכנון והבנייה השונות, אלו חייבות להיות מיושמות בשטח בצורה מדויקת. זאת משום שכל סטייה עלולה להוביל לתקלות, אי התאמה בבניה ואף להוביל למצבים מסכני חיים במידה והדברים לא הוקמו כראוי.

משימה למקצוענים בלבד

אין ספק כי פיקוח תשתיות הינה משימה מורכבת אשר כוללת פיקוח על תחומים שונים. על כן חשוב לזכור כי זו משימה שמוטב כי תופקד אך ורק בידיים מנוסות ומקצועיות אשר מסוגלות לבצע את משימת הפיקוח על הצד הטוב ביותר. ובעצם כך להבטיח כי העבודה אשר התבצעה תהיה אמינה, עמידה ותוכל לשרת את התושבים באזור למשך שנים רבות. אנו במשרד אור מהנדסים בעלי ניסיון רב בתחום ונשמח לעמוד לשירותכם בכל משימות פיקוח התשתיות. נוכל להעמיד לרשותכם את מיטב המהנדסים שלנו לשם הצלחת הפרויקט בו אתם עוסקים.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail