מהו תחום עיסוקם של יועצי כבישים ?

יועצי כבישים מקצועיים באים מרקע של הנדסת תנועה ותחבורה. את שירותיהם תוכלו למצוא במסגרת עבודתו של משרד אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וליווי פרויקטים. אנו נשמח להעמיד לרשותכם את השירות המנוסה והמקצועי ביותר של הצוות שלנו, אשר צבר את ניסיונו ואת הידע המקצועי שלו במבחר של פרויקטים בכל רחבי הארץ.

תפקידם של יועצי כבישים הינו מורכב וכולל התייחסות מיוחד לכל בניה ושדרוג כבישים. זאת מתוך ראייה עתידית הקשורה לפיתוח הישוב והאופי שלו. כך יהיה ניתן להקים את התשתיות הנדרשות מבלי שיתעורר הצורך לשפץ ולהרחיב את הכביש שוב ושוב בשעה שיתווספו שכונות חדשות ליישוב. מנגד חשוב לשים לב כי הקמתם של הכבישים מתאימה גם לאופי של המקום. במידה ומדובר בישובים קטנים וביתיים יותר, הרי שאין שום סיבה להציב כביש עצום שעובר בו.

חלק גדול מתפקידו של יועץ הכבישים כולל בין היתר את השילוב שבין יישום החזון של המתכננים של הפרויקטים, והדרכים המיטביות ליישומו בשטח תוך כדי עמידה בכל המגבלות שהשטח מציב בפנינו. עבודתם של יועצי הכבישים משלבת בין ההנדסה לבין התפיסה של התנועה והכבישים המרכיבים את תכניות הבנייה השונות. הם בודקים את תנאי השטח והטופוגרפיה, עובדים בשיתוף פעולה עם גופי התכנון השונים של כל פרויקט ומציעים את תכניותיהם לשם שיפור ושדרוג הפרויקט בצורה האיכותית והבטוחה ביותר. 

אין מקום לפשרות

זכרו כי בשעה שאתם מחפשים יועצי כבישים, אין מקום לפשרות על האיכות והדיוק בעבודה. אתם למעשה בוחרים את האדם אשר יהיה אחראי על הבטיחות בעבודה הן בזמן ביצוע העבודות והן לאחריהן לטווח הארוך בעת השימוש בכבישים. המטרה הסופית היא כמובן ליצור את התשתית הבטוחה, הנוחה והיעילה ביותר בהתאמה למיקום בו היא הוצבה. בנושאים אלו אתם תהיו זקוקים לעזרתו המקצועית והמיומנת של יועץ כבישים מומחה מטעם משרד אור מהנדסים. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה בנושא. צרו קשר עוד היום על מנת לגלות עוד על השירותים השונים אשר תוכלו לקבל על ידי משרדנו.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail