דגשים להצלחה של תכנון חניות

תכנון חניות בצורה נכונה ויעילה על ידי משרד אור מהנדסים – ייעוץ, תכנון וליווי פרויקטים יכול בהחלט להיות הפתרון האולטימטיבי למצוקת החניה אשר פקדה את ארצנו. משרדנו מייעל את השטח לניצול מירבי של חניות בכפוף ובהתאמה מלאה לאמור בחוק. בעוד האוכלוסייה רק גדלה ומספר הרכבים הפרטיים רק עולה, הרי שבעיית מקומות החניה רק מתעצמת. הפתרון, אם כך, הוא הקמה של מקומות חניה מוסדרים במיקומים שונים ברחבי הערים והיישובים השונים בארץ. זוהי הדרך הבטוחה היחידה למזער את תופעת חיפוש החנייה במשך זמן רב.

קביעת מיקומם של חניות אינה משימה פשוטה כמו שאנשים רבים עלולים לחשוב. שהרי בעת תכנון חניות יש לקחת בחשבון את הגדלים השונים של הרכבים ואת העובדה כי מיקומן של החניות לא יפריע לתנועה הסדירה של הרכבים על הכביש אליו הן סמוכות. גם בחניונים הבעיה יכולה להיות דומה. שהרי ייתכן ולא יהיה מרחב תמרון מספיק לשם יציאה או כניסה מהחניה. על מנת לצלוח את משימת תכנון החניות יהיה צורך לשים לב לנקודות הבאות:

  • מקומות אסורים לחניה – חשוב לזכור כי יהיו מספר נקודות ברחבי החניון אשר חל איסור לחנות בהן, כגון, כניסה ויציאה מהחניה, שטח שלא מתאים לחניה ועוד.

  • מספר מקומות חניה – בכל אזור חניה מוגדר קיים מספר מוגדר מראש של רכבים אשר יכולים לחנות בו. בעוד השטח הנתון הוא קבוע, הרי שיש לחשב ולבצע חלוקה נכונה של מקומות החניה על פי התנאים בשטח.

  • חניות מיוחדות – אזורי חניה רבים מייעדים שטחי חניה מיוחדים לבעלי צרכים מיוחדים, חניות נכים, ואף במידה והחניה סמוכה לחנויות או לקניונים, הרי שייתכנו גם מקומות חנייה שנועדו לשם פריקת סחורה.

הרבה מעבר לחניות

משרד אור מהנדסים הינו משרד אשר מתעסק בתחומים רבים הכוללים בין היתר גם שירותים הנדסיים למגוון גופים מוניציפאליים, חברות ממשלתיות וחברות פרטיות בתחום התחבורה, החל מתכנון תחבורה, כבישים ותשתיות. צרו קשר עוד היום על מנת לגלות עוד על מגוון השירותים אשר תוכלו לקבל ממשרדנו.

סגור

    השאירו פרטים ונציג מטעמינו יחזור אליכם בהקדם

    השדות המסומנות בכוכבית הן שדות חובה

    Call
    Mail